loading...

علم روز

بازدید : 643
چهارشنبه 11 تير 1399 زمان : 16:21

زمانی بود که وب مسترها می توانستند هر آنچه را که در مورد وب سایت خود می خواستند ادعا کنند و به دلیل ادعاهای خود ، اگر حتی به رتبه بالاتری نرسند ، باز هم رتبه می گرفتند. گوگل با الگوریتم هایی که همیشه در حال تغییر است ، متوقف شده است و سئو هرگز بهتر نبوده است.
آنچه می خواهم مورد بحث قرار دهم نتیجه سالها مطالعه سئو و همچنین امتحان کردن آنچه در تمام وب سایتهایم آموخته ام است. امروز قصد دارم یافته ها و اسرار خود را با شما به اشتراک بگذارم. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که خواندن را ادامه دهید.
بیا شروع کنیم.
وقتی Google الگوریتم PageRank را معرفی کرد ، به جای تکیه بر مدیر وب سایت ، به اهمیت و اقتدار سایر مسئولان وب بستگی داشتند. این بلافاصله پیوندها را به بخشی جدایی ناپذیر از عامل رتبه بندی وب سایت تبدیل می کند ، از ساختار لینک داخلی گرفته تا لینک های خارجی ، همه آنها با اهمیت درمان می شدند. با این وجود ، PageRank اکنون یک الگوریتم قدیمی است ، اما نظریه های آن هنوز صادق است ، یکی از این موارد این است که هر پیوند با دیگری متفاوت است.

لینک بیلیدینگ در سئو

اگر فقط امروز تمرین سئو را شروع کرده اید ، ایجاد لینک باید یکی از مؤلفه های اصلی استراتژی شما باشد. شما همچنین باید در مورد انواع مختلفی از معیارهای پیوندی از قبیل Page Authority و Domain Authority آگاه باشید. اصولاً ، این نوع معیارها سعی می كنند به این پاسخ دهند كه صفحه ای كه در آن شما می توانید پیوند را ایجاد كنید ، چقدر قوی / معتبر است. بنابراین ، چگونه می توانید این معیارهای لینک را در معیارهای کلی سئو خود ادغام کنید ، و چه زمانی باید این کار را انجام دهید؟

Page Authority

Page Authority مجموعه ای از هر متریک است که یک مدیر وب می تواند در فهرست پیوندهای خود داشته باشد و سپس مدلی را در SERP های Google (صفحات نتایج موتور جستجو) ایجاد کند. اساساً ، صفحه اقتدار شامل مواردی از قبیل پیوند URL ها ، پیوند دادن دامنه های root ، TLD ، متن لنگر ، پیوندهای دنبال شده ، 301 ، 302 ثانیه و پیوند دادن زیر دامنه ها و موارد دیگر می باشد. آنچه ما ، به عنوان وب مسترها می خواهیم این است که با استفاده از نمره Page Authority ، صفحه را در صفحات نتایج رتبه بندی کنیم. بنابراین ، این تنها از داده های پیوند استفاده می کند. بدون داده های روی صفحه ، داده های محتوا ، داده های مربوط به تعامل یا ترافیک وجود ندارد.
بنابراین ، همه چیزهایی که یک مدیر وب سایت در مورد صفحه خود از پروفایل پیوند به دامنه ای که صفحه در آن قرار دارد می داند با SERP های Google وارد می شود. در اینترنت مدل های یادگیری ماشینی وجود دارد که می توانید از آنها برای ساخت بهترین مدل ممکن استفاده کنید. با این حال ، این ماشین آلات که مدل ها را ایجاد می کنند هر آنچه را که آنها فاقد فایده محسوب می شوند حذف می کنند و ویژگی های مختلفی را که مفید به نظر می رسند اضافه می کنند. از طرف دیگر ، می توانید فیلترها را برای تولید برخی مدلهای پیچیده اضافه کنید - که اساساً کاری است که این مدلهای یادگیری ماشینی طراحی شده اند.
در پایان ، یک مدیر وب سایت فقط باید در مورد نمره پیش بینی ای که بر اساس پیوندها انجام داده اند نگران باشد. در اصل ، قدرت صفحه برای پیش بینی چگونگی رتبه بندی یک صفحه به طور مستقل از کلیه مؤلفه های مرتبط با پیوند مفید است. این یک داده عالی برای شما تولید می کند.

Domain Authority

ساده ترین تعریف از Domain Authority این است که فقط یک صفحه صفحه در سطح دامنه اصلی است. بیایید بگوییم که www.seohacker.blogspot.com صفحه است ، پس از آن www.blogspot.com دامنه اصلی است. بدیهی است ، پیوندهایی که از حوزه root بدست می آیند نسبت به لینک هایی که از زیر دامنه های میزبان به دست می آیند ، با ارزش تر هستند. متأسفانه ، این مواردی است که Domain Authority از آنها پشتیبانی نمی کند.
با این حال ، هنگامی که از آن استفاده می کنید برای پیش بینی اینکه صفحه یک دامنه در Google چگونه رتبه بندی می کند ، قدرت دامنه عالی است. این کلیه مطالب / اطلاعات مربوط به سطح صفحه را حذف می کند ، اما هنوز هم عملیات را در سطح دامنه حفظ می کند. اینجاست که Domain Authority یا DA بیشترین سود را دارد.

پیوند دادن به Root Domain
این ، تا کنون ، ساده ترین است. این تعداد کل دامنه های منحصر به فرد ریشه ای است که شامل پیوندهایی است که کاربران را به یک صفحه یا وب سایت مشخص هدایت می کند. مثالی در اینجا وجود دارد: اگر URL X دارای 690 دامنه اصلی است که پیوند دارند ، به این معنی که 690 دامنه اصلی با حداقل 1 پیوند به URL X وجود دارد.
نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر پیوندها در این حوزه های اصلی دنبال می شوند یا دنبال نمی شوند. معمولاً ترکیبی از این دو هنگام مشخص نکردن استفاده می شود - بنابراین ، حتی یک پیوند nofollow نیز می تواند در حوزه ریشه اتصال دهنده باشد. به همین دلیل همیشه باید مشخصات یک لینک را بررسی کنید. شما می توانید از Ahrefs ، Moz و Majestic استفاده کنید تا بررسی کنید که یک پیوند شامل چه مواردی است.

وقتی باید از معیارها استفاده کنید
معمول ترین زمان استفاده از معیارها ماهانه است ، اما در این صورت استفاده از DA شما توصیه نمی شود. این همه به دلیل عدم وجود شاخص هایی که DA شما را محاسبه می کنند ، است و مدلهای یادگیری ماشین فوق یا هر ابزاری که برای داده های پیوند مورد استفاده قرار می گیرد ، فقط بروزرسانی های ماهانه را آغاز می کند. بنابراین ، اگر به گزارش جدیدتری در مورد DA خود نیاز دارید ، باید منتظر بمانید تا ایندکس ها به روز شوند.
از طرف دیگر ، گزارش شده است که موز جایگزینی را برای Mozscape ارائه می دهد که PA و DA را با سرعت بسیار بیشتری محاسبه می کند. بنابراین ، در ضمن ، توصیه می کنم از موارد زیر استفاده کنید:
1. پیوند دادن دامنه های Root
تحقیق در مورد تعداد دامنه های پیوند دهنده شما و چگونگی تغییر آنها در یک بازه زمانی خاص.
2. توزیع قدرت دامنه
در بعضی موارد ، Domain Authority می تواند بسیار مفید باشد. این انتخاب اول یا دوم برای اکثر افراد نخواهد بود ، اما Domain Authority می تواند در یک کارزار پیوندی یا گزارش عملکرد کمک کند. خوب است اگر پیوندهای DA خوبی را که تحقیق می کنید خوب است ، زیرا این یک مکانیسم مرتب سازی مناسب برای یافتن اینکه کدام دامنه ها دارای اقتدار بیشتری هستند ، مناسب است.
3. ترافیک ارگانیک برای کلید واژه های شما
این یک معیار پیوند مستقیم نیست ، اما از لحاظ شناخت چگونگی تأثیرگذاری در پیوندهای شما مفید است. Google در خزیدن در کل وب سایت های جهانی بسیار عالی است - آنها می توانند این کار را طی یک یا دو هفته انجام دهند - بنابراین ، به احتمال زیاد وب سایت شما قبلاً خزیده شده است ، و این یک جایگزین عالی برای دانستن اینکه چگونه کمپین ساخت لینک شما کمک کرده است کمپین جستجوی شما
4. امتیاز هرزنامه
این همچنین بسیار مفید است زیرا وقتی در سایت خود پیوسته در زمینه ایجاد پیوند عمل می کنید - مهم نیست که دامنه شما چقدر بالا باشد ، مشخص نمی کند که آیا شما دارای هرزنامه بالایی هستید. بنابراین ، نسبت به امتیاز هرزنامه وب سایت خود احتیاط کنید. حتی اگر دارای یک Domain Authority بالا باشید، فقط به دلیل امتیاز بالای اسپم شما خراب می شود.

ارزش پیوندها از دامنه ها
سوالی که اغلب متخصصین سئو اغلب از خود سؤال می کنند این است که لینک ها به آنها بیشترین ارزش را می دهد. اگر پیوندی است که به وب سایت شما اشاره می کند ، جواب آن ساده است:
ترافیک ارسال شده - اگر پیوند یک سایت یا صفحه برای شما ترافیک ارسال می کند ، بسیار عالی است. همچنین ، این امر توسط موتورهای جستجو نیز مثبت تفسیر می شود.
علاوه بر این ، می توانید از موارد زیر استفاده کنید:
PA و DA
این بسیار مفید است زیرا هر دو این مقادیر با ارزش ارتباط نزدیکی دارند. اگر نتوانید داده های مربوط به ترافیک را از وب سایت های دیگر دریافت کنید ، می تواند مفید باشد.
پیوند دادن به Root Domain
این اساساً مربوط به تعداد پیوندها به یک صفحه یا دامنه است.
افزایش در رتبه بندی
این به ندرت اتفاق می افتد ، اما وقتی این کار را انجام دهید ، بلافاصله ارزش پیوند را می دانید. گاهی اوقات ، یک مدیر وب سایت لینک جدیدی به وب سایت خود نشان می دهد ، و رتبه آنها به طرز چشمگیری افزایش می یابد - سپس می توانند فرض کنند که پیوند تازه اضافه شده چیزی با ارزش است. با این حال ، اگر متغیرهای دیگری در بازی وجود داشته باشد ، آنگاه برای وب مسترها غیرقابل تصرف است که هر کاری را انجام دهند. آنچه من توصیه می کنم قبل از تصمیم گیری یا نتیجه گیری در مورد هر چیزی مطمئن شوید.
امتیاز هرزنامه
این همچنین مفید است زیرا می دانید که به کدام لینک ها ناامن هستند و به کدام یک از آنها می توان اعتماد کرد.

پیوند دستیابی به لینک
بنابراین ، هنگامی که بسیاری از اهداف لینک آینده نگر را دارید ، از کدام یک باید استفاده کنید؟ موارد مهم برای توجه به موارد زیر:
1. اختیار دامنه
این یک معیار خوب است زیرا به شما کمک می کند عملکرد صفحه دامنه در Google پیش بینی شود - که می تواند به شما در درک چگونگی رتبه بندی بهتر سایت شما کمک کند. اما چرا باید از DA به جای PA استفاده کنید؟ خوب ، صفحات مشترکی که شما لینک ها را دریافت می کنید ، از صفحات تازه ایجاد شده است - هیچ گونه مجوزی ندارند. با این حال ، به مرور زمان این صفحات اقتدار به دست می آورند ، اما من هنوز هم توصیه می کنم از DA استفاده کنید. این به دلیل انتشار زمان بندی فهرستهای پیوند یا صفحه ای است که پیوند در آن ارسال خواهد شد.
2. پیوند Root دامنه
از آنجا که این ارتباط نزدیکی با DA و رتبه بندی یک سایت دارد ، بنابراین این یک عامل مهم برای اهداف دستیابی به لینک است.
3. امتیاز هرزنامه
توجه به نمره هرزنامه شما قطعاً مفید است. گذشته از آنچه که قبلاً بیان شد ، آگاهی از چگونگی انجام کار شما و محتوا ، صفحات و پیوندها ، قطعاً یک عمل خوب سئو است.
4- تخمین ترافیک
با استفاده از ابزاری مانند برآورد ترافیک SimilarWeb شما را قادر می سازد ترافیک واقعی ارسال شده را اندازه بگیرید. اگر به دنبال لینک های پیگیری ، پیوندهای وابسته یا ترافیک نیستید ، می توانید از این ابزار برای پیش بینی ترافیک استفاده کنید.
غذای کلیدی
امیدوارم درک خود را در مورد Domain Authority ، Page Authority و پیوند Root Domain و نحوه استفاده از آنها بهبود بخشید. از آنجا که ایجاد لینک بخشی جدایی ناپذیر از فعالیت سئو شماست ، بنابراین دانستن مواردی که در این مقاله ذکر شد می تواند به شما در دستیابی به اهداف سئو کمک کند.
به طور قطع ، پیوندها بخش اساسی سئو شما هستند ، به همین دلیل شما باید روی همه چیز نیز تمرکز کنید - از بزرگترین مؤلفه ها تا کوچکترین. همیشه به یاد داشته باشید که موفق ترین کارشناسان سئو روی تمام مؤلفه های استراتژی خود تمرکز می کنند و نه فقط یکی یا دو مورد از آنها.
آیا اکنون می توانید از این معیارهای لینک در استراتژی سئو وب سایت خود استفاده کنید؟ آیا هیچ سوال دیگری دارید؟ در نظرات زیر به من بگویید و بگذارید به یکدیگر کمک کنیم.

مطالب مرتبط:

چگونه Subdomains و Subfolders بر SEO تأثیر می گذارند

نتيجه دهي يك كمپيين سئو چه مدت طول مي كشد؟

زمانی بود که وب مسترها می توانستند هر آنچه را که در مورد وب سایت خود می خواستند ادعا کنند و به دلیل ادعاهای خود ، اگر حتی به رتبه بالاتری نرسند ، باز هم رتبه می گرفتند. گوگل با الگوریتم هایی که همیشه در حال تغییر است ، متوقف شده است و سئو هرگز بهتر نبوده است.
آنچه می خواهم مورد بحث قرار دهم نتیجه سالها مطالعه سئو و همچنین امتحان کردن آنچه در تمام وب سایتهایم آموخته ام است. امروز قصد دارم یافته ها و اسرار خود را با شما به اشتراک بگذارم. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که خواندن را ادامه دهید.
بیا شروع کنیم.
وقتی Google الگوریتم PageRank را معرفی کرد ، به جای تکیه بر مدیر وب سایت ، به اهمیت و اقتدار سایر مسئولان وب بستگی داشتند. این بلافاصله پیوندها را به بخشی جدایی ناپذیر از عامل رتبه بندی وب سایت تبدیل می کند ، از ساختار لینک داخلی گرفته تا لینک های خارجی ، همه آنها با اهمیت درمان می شدند. با این وجود ، PageRank اکنون یک الگوریتم قدیمی است ، اما نظریه های آن هنوز صادق است ، یکی از این موارد این است که هر پیوند با دیگری متفاوت است.

لینک بیلیدینگ در سئو

اگر فقط امروز تمرین سئو را شروع کرده اید ، ایجاد لینک باید یکی از مؤلفه های اصلی استراتژی شما باشد. شما همچنین باید در مورد انواع مختلفی از معیارهای پیوندی از قبیل Page Authority و Domain Authority آگاه باشید. اصولاً ، این نوع معیارها سعی می كنند به این پاسخ دهند كه صفحه ای كه در آن شما می توانید پیوند را ایجاد كنید ، چقدر قوی / معتبر است. بنابراین ، چگونه می توانید این معیارهای لینک را در معیارهای کلی سئو خود ادغام کنید ، و چه زمانی باید این کار را انجام دهید؟

Page Authority

Page Authority مجموعه ای از هر متریک است که یک مدیر وب می تواند در فهرست پیوندهای خود داشته باشد و سپس مدلی را در SERP های Google (صفحات نتایج موتور جستجو) ایجاد کند. اساساً ، صفحه اقتدار شامل مواردی از قبیل پیوند URL ها ، پیوند دادن دامنه های root ، TLD ، متن لنگر ، پیوندهای دنبال شده ، 301 ، 302 ثانیه و پیوند دادن زیر دامنه ها و موارد دیگر می باشد. آنچه ما ، به عنوان وب مسترها می خواهیم این است که با استفاده از نمره Page Authority ، صفحه را در صفحات نتایج رتبه بندی کنیم. بنابراین ، این تنها از داده های پیوند استفاده می کند. بدون داده های روی صفحه ، داده های محتوا ، داده های مربوط به تعامل یا ترافیک وجود ندارد.
بنابراین ، همه چیزهایی که یک مدیر وب سایت در مورد صفحه خود از پروفایل پیوند به دامنه ای که صفحه در آن قرار دارد می داند با SERP های Google وارد می شود. در اینترنت مدل های یادگیری ماشینی وجود دارد که می توانید از آنها برای ساخت بهترین مدل ممکن استفاده کنید. با این حال ، این ماشین آلات که مدل ها را ایجاد می کنند هر آنچه را که آنها فاقد فایده محسوب می شوند حذف می کنند و ویژگی های مختلفی را که مفید به نظر می رسند اضافه می کنند. از طرف دیگر ، می توانید فیلترها را برای تولید برخی مدلهای پیچیده اضافه کنید - که اساساً کاری است که این مدلهای یادگیری ماشینی طراحی شده اند.
در پایان ، یک مدیر وب سایت فقط باید در مورد نمره پیش بینی ای که بر اساس پیوندها انجام داده اند نگران باشد. در اصل ، قدرت صفحه برای پیش بینی چگونگی رتبه بندی یک صفحه به طور مستقل از کلیه مؤلفه های مرتبط با پیوند مفید است. این یک داده عالی برای شما تولید می کند.

Domain Authority

ساده ترین تعریف از Domain Authority این است که فقط یک صفحه صفحه در سطح دامنه اصلی است. بیایید بگوییم که www.seohacker.blogspot.com صفحه است ، پس از آن www.blogspot.com دامنه اصلی است. بدیهی است ، پیوندهایی که از حوزه root بدست می آیند نسبت به لینک هایی که از زیر دامنه های میزبان به دست می آیند ، با ارزش تر هستند. متأسفانه ، این مواردی است که Domain Authority از آنها پشتیبانی نمی کند.
با این حال ، هنگامی که از آن استفاده می کنید برای پیش بینی اینکه صفحه یک دامنه در Google چگونه رتبه بندی می کند ، قدرت دامنه عالی است. این کلیه مطالب / اطلاعات مربوط به سطح صفحه را حذف می کند ، اما هنوز هم عملیات را در سطح دامنه حفظ می کند. اینجاست که Domain Authority یا DA بیشترین سود را دارد.

پیوند دادن به Root Domain
این ، تا کنون ، ساده ترین است. این تعداد کل دامنه های منحصر به فرد ریشه ای است که شامل پیوندهایی است که کاربران را به یک صفحه یا وب سایت مشخص هدایت می کند. مثالی در اینجا وجود دارد: اگر URL X دارای 690 دامنه اصلی است که پیوند دارند ، به این معنی که 690 دامنه اصلی با حداقل 1 پیوند به URL X وجود دارد.
نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر پیوندها در این حوزه های اصلی دنبال می شوند یا دنبال نمی شوند. معمولاً ترکیبی از این دو هنگام مشخص نکردن استفاده می شود - بنابراین ، حتی یک پیوند nofollow نیز می تواند در حوزه ریشه اتصال دهنده باشد. به همین دلیل همیشه باید مشخصات یک لینک را بررسی کنید. شما می توانید از Ahrefs ، Moz و Majestic استفاده کنید تا بررسی کنید که یک پیوند شامل چه مواردی است.

وقتی باید از معیارها استفاده کنید
معمول ترین زمان استفاده از معیارها ماهانه است ، اما در این صورت استفاده از DA شما توصیه نمی شود. این همه به دلیل عدم وجود شاخص هایی که DA شما را محاسبه می کنند ، است و مدلهای یادگیری ماشین فوق یا هر ابزاری که برای داده های پیوند مورد استفاده قرار می گیرد ، فقط بروزرسانی های ماهانه را آغاز می کند. بنابراین ، اگر به گزارش جدیدتری در مورد DA خود نیاز دارید ، باید منتظر بمانید تا ایندکس ها به روز شوند.
از طرف دیگر ، گزارش شده است که موز جایگزینی را برای Mozscape ارائه می دهد که PA و DA را با سرعت بسیار بیشتری محاسبه می کند. بنابراین ، در ضمن ، توصیه می کنم از موارد زیر استفاده کنید:
1. پیوند دادن دامنه های Root
تحقیق در مورد تعداد دامنه های پیوند دهنده شما و چگونگی تغییر آنها در یک بازه زمانی خاص.
2. توزیع قدرت دامنه
در بعضی موارد ، Domain Authority می تواند بسیار مفید باشد. این انتخاب اول یا دوم برای اکثر افراد نخواهد بود ، اما Domain Authority می تواند در یک کارزار پیوندی یا گزارش عملکرد کمک کند. خوب است اگر پیوندهای DA خوبی را که تحقیق می کنید خوب است ، زیرا این یک مکانیسم مرتب سازی مناسب برای یافتن اینکه کدام دامنه ها دارای اقتدار بیشتری هستند ، مناسب است.
3. ترافیک ارگانیک برای کلید واژه های شما
این یک معیار پیوند مستقیم نیست ، اما از لحاظ شناخت چگونگی تأثیرگذاری در پیوندهای شما مفید است. Google در خزیدن در کل وب سایت های جهانی بسیار عالی است - آنها می توانند این کار را طی یک یا دو هفته انجام دهند - بنابراین ، به احتمال زیاد وب سایت شما قبلاً خزیده شده است ، و این یک جایگزین عالی برای دانستن اینکه چگونه کمپین ساخت لینک شما کمک کرده است کمپین جستجوی شما
4. امتیاز هرزنامه
این همچنین بسیار مفید است زیرا وقتی در سایت خود پیوسته در زمینه ایجاد پیوند عمل می کنید - مهم نیست که دامنه شما چقدر بالا باشد ، مشخص نمی کند که آیا شما دارای هرزنامه بالایی هستید. بنابراین ، نسبت به امتیاز هرزنامه وب سایت خود احتیاط کنید. حتی اگر دارای یک Domain Authority بالا باشید، فقط به دلیل امتیاز بالای اسپم شما خراب می شود.

ارزش پیوندها از دامنه ها
سوالی که اغلب متخصصین سئو اغلب از خود سؤال می کنند این است که لینک ها به آنها بیشترین ارزش را می دهد. اگر پیوندی است که به وب سایت شما اشاره می کند ، جواب آن ساده است:
ترافیک ارسال شده - اگر پیوند یک سایت یا صفحه برای شما ترافیک ارسال می کند ، بسیار عالی است. همچنین ، این امر توسط موتورهای جستجو نیز مثبت تفسیر می شود.
علاوه بر این ، می توانید از موارد زیر استفاده کنید:
PA و DA
این بسیار مفید است زیرا هر دو این مقادیر با ارزش ارتباط نزدیکی دارند. اگر نتوانید داده های مربوط به ترافیک را از وب سایت های دیگر دریافت کنید ، می تواند مفید باشد.
پیوند دادن به Root Domain
این اساساً مربوط به تعداد پیوندها به یک صفحه یا دامنه است.
افزایش در رتبه بندی
این به ندرت اتفاق می افتد ، اما وقتی این کار را انجام دهید ، بلافاصله ارزش پیوند را می دانید. گاهی اوقات ، یک مدیر وب سایت لینک جدیدی به وب سایت خود نشان می دهد ، و رتبه آنها به طرز چشمگیری افزایش می یابد - سپس می توانند فرض کنند که پیوند تازه اضافه شده چیزی با ارزش است. با این حال ، اگر متغیرهای دیگری در بازی وجود داشته باشد ، آنگاه برای وب مسترها غیرقابل تصرف است که هر کاری را انجام دهند. آنچه من توصیه می کنم قبل از تصمیم گیری یا نتیجه گیری در مورد هر چیزی مطمئن شوید.
امتیاز هرزنامه
این همچنین مفید است زیرا می دانید که به کدام لینک ها ناامن هستند و به کدام یک از آنها می توان اعتماد کرد.

پیوند دستیابی به لینک
بنابراین ، هنگامی که بسیاری از اهداف لینک آینده نگر را دارید ، از کدام یک باید استفاده کنید؟ موارد مهم برای توجه به موارد زیر:
1. اختیار دامنه
این یک معیار خوب است زیرا به شما کمک می کند عملکرد صفحه دامنه در Google پیش بینی شود - که می تواند به شما در درک چگونگی رتبه بندی بهتر سایت شما کمک کند. اما چرا باید از DA به جای PA استفاده کنید؟ خوب ، صفحات مشترکی که شما لینک ها را دریافت می کنید ، از صفحات تازه ایجاد شده است - هیچ گونه مجوزی ندارند. با این حال ، به مرور زمان این صفحات اقتدار به دست می آورند ، اما من هنوز هم توصیه می کنم از DA استفاده کنید. این به دلیل انتشار زمان بندی فهرستهای پیوند یا صفحه ای است که پیوند در آن ارسال خواهد شد.
2. پیوند Root دامنه
از آنجا که این ارتباط نزدیکی با DA و رتبه بندی یک سایت دارد ، بنابراین این یک عامل مهم برای اهداف دستیابی به لینک است.
3. امتیاز هرزنامه
توجه به نمره هرزنامه شما قطعاً مفید است. گذشته از آنچه که قبلاً بیان شد ، آگاهی از چگونگی انجام کار شما و محتوا ، صفحات و پیوندها ، قطعاً یک عمل خوب سئو است.
4- تخمین ترافیک
با استفاده از ابزاری مانند برآورد ترافیک SimilarWeb شما را قادر می سازد ترافیک واقعی ارسال شده را اندازه بگیرید. اگر به دنبال لینک های پیگیری ، پیوندهای وابسته یا ترافیک نیستید ، می توانید از این ابزار برای پیش بینی ترافیک استفاده کنید.
غذای کلیدی
امیدوارم درک خود را در مورد Domain Authority ، Page Authority و پیوند Root Domain و نحوه استفاده از آنها بهبود بخشید. از آنجا که ایجاد لینک بخشی جدایی ناپذیر از فعالیت سئو شماست ، بنابراین دانستن مواردی که در این مقاله ذکر شد می تواند به شما در دستیابی به اهداف سئو کمک کند.
به طور قطع ، پیوندها بخش اساسی سئو شما هستند ، به همین دلیل شما باید روی همه چیز نیز تمرکز کنید - از بزرگترین مؤلفه ها تا کوچکترین. همیشه به یاد داشته باشید که موفق ترین کارشناسان سئو روی تمام مؤلفه های استراتژی خود تمرکز می کنند و نه فقط یکی یا دو مورد از آنها.
آیا اکنون می توانید از این معیارهای لینک در استراتژی سئو وب سایت خود استفاده کنید؟ آیا هیچ سوال دیگری دارید؟ در نظرات زیر به من بگویید و بگذارید به یکدیگر کمک کنیم.

مطالب مرتبط:

چگونه Subdomains و Subfolders بر SEO تأثیر می گذارند

نتيجه دهي يك كمپيين سئو چه مدت طول مي كشد؟

برچسب ها سئو , لینک بیلدینگ ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 525
  • بازدید سال : 1357
  • بازدید کلی : 25443
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی