loading...

علم روز

بازدید : 199
چهارشنبه 7 آبان 1399 زمان : 10:22

اینترنت یک کانال بازاریابی با تغییر سریع و در حال توسعه مداوم است. با دادن قدرت به کاربران نهایی برای تعیین روندهای فعلی رسانه های اجتماعی تأثیرگذار بر تبلیغ برند و تصمیمات خرید افراد ، به کاربران نهایی قدرت می بخشد. از آن زمان به طور مداوم در حال تغییر است.

جدیدترین روندهای رسانه های اجتماعی به طور مداوم در بالای لیست تماشای هر کسب و کار قرار دارند. تبلیغات در شبکه های اجتماعی همیشه در کمک به برندها برای رسیدن به هدفشان موثر بوده است. مسلماً ، این روندها همچنین در پشت شهرت و پیشرفت شبکه های اجتماعی به عنوان بستر مفیدی برای برقراری ارتباط ، تولید اطلاعات عمومی و حفظ مشاغل قرار دارند. این امر باعث ایجاد جوامع با مارک قوی تر و نیاز به مجری ماهر محتوای رسانه های اجتماع برای تقویت مخاطب و تأثیرگذاری آنها بر روی کاربران هدف شد.

بنابراین ، تبدیل حضور رسانه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از برنامه های بازاریابی یک شرکت ، راهی عالی برای پیش قدم شدن از رقبای آنها است. برای کسانی که می خواهند برنامه های خود را در شبکه های اجتماعی تقویت کنند ، در اینجا برخی از روندهای رسانه های اجتماعی 2020 برای تماشای امسال آورده شده است!

  1. داستان های ویدئویی و تصویری

محتوای کوتاه مدت اکنون یک چیز است. "داستان های" مختصر در قالب تصاویر و فیلم ها برخی از آخرین روندهای رسانه های اجتماعی در فیس بوک و اینستاگرام است. فقط در فیس بوک تقریباً توسط 500 میلیون کاربر روزانه استفاده می شود. این نوع پست ها یا استوری ها آنهایی هستند که پس از مدتی مشخص ، معمولاً پس از 24 ساعت از بین می روند. توسط افراد تأثیرگذار و افراد عادی برای به اشتراک گذاشتن اخبار جدید و به روز برای پیروان خود استفاده شده است. این پست ها اطلاعاتی هستند که لزوماً لازم نیست برای ارسال در جدول زمانی آنها ارسال شوند اما همچنان به عنوان یک به روزرسانی شایسته جایگاه در حساب های آنها هستند.

داستان ها جذاب هستند زیرا هضم محتوای کوتاه آسان تر ، جذاب تر و اعتیاد آور است. این متناسب با شخصیت امروزی مصرف کنندگان است که در آن افراد نسبتاً کوتاه تر از طول توجه دارند و از نظر بصری تمایل دارند.

داستان ها همچنین عملکرد افزودن نظرسنجی ها ، جعبه های پرسش و پاسخ و سایر ویژگی های جذاب را تقویت کرده است که آن را به ضربه سریع کاربران نهایی و حتی مارک های تجاری تبدیل کرده است. برخی از شرکت ها از محتوای زودگذر برای ایجاد پیش بینی مخاطب در تبلیغات آتی استفاده می کنند یا فرهنگ منحصر به فرد شرکت خود را به نمایش می گذارند.

  1. محتوای ویدئو پادشاه است!

اگر به دنبال زمان مناسبی برای تغییر از محتوای متنی متنی معمول و خلاقیت خود هستید ، اکنون زمان مناسب برای انجام این کار است. مشاغل به جایی رسیده اند که کلید خلاقیت است! همانطور که گفته شد ، تولید محتوای بصری یکی از بهترین گزینه ها برای جذب مشتری جدید است.

فیلم های کوتاه و جذاب توضیح دهنده خدمات و تصاویر GIF شما که مخاطبان شما می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند ، نمونه هایی از محتوای تصویری برنده هستند. قبلاً ثابت شده است که محتوای ویدئویی جذاب ترین رسانه بازاریابی در مقایسه با تصاویر و متون است. این همچنین افزایش سریع شهرت سایر وب سایت های اجتماعی مانند YouTube و TikTok را توضیح می دهد.

کارشناسان بازاریابی دیجیتال پیش بینی می کنند که تا سال 2022 ، حدود 82٪ از کل محتوای آنلاین محتوای ویدیویی باشد. بنابراین ، اگر هدف یک برند فراتر رفتن از رقبا در بازاریابی در شبکه های اجتماعی است ، استفاده از فیلم در استراتژی شما انتخاب خوبی است.

  1. رسانه های اجتماعی به عنوان یک بستر تجارت الکترونیکی

حتی قبل از شروع بیماری همه گیر COVID-19 ، بسیاری از فروشگاه های آنلاین قبلاً از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به عنوان یک فروشگاه مجازی استفاده کرده اند. فروشندگان کوچک آنلاین تقریباً هر روز در حال ظهور هستند. مشاغل تجارت الکترونیکی در شبکه های اجتماعی مختلف حتی با کاهش قفل و قرنطینه به طور همزمان در بسیاری از نقاط جهان تقویت می شوند.

از سیستم عامل هایی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و Pinterest برای ارسال عکس های محصولی که یک شرکت ارائه می دهد استفاده می شود. مشاغل فعال از طریق رسانه های اجتماعی اکنون به تدریج در صنعت تجارت الکترونیک صاحب قدرت می شوند و به شدت با وب سایت های خرید آنلاین و سایر فروشگاه های خرده فروشی با فروشگاه های فیزیکی رقابت می کنند.

  1. بسترهای نرم افزاری رسانه های اجتماعی

اینها سیستم عامل هایی هستند که برای یک گروه هدف خاص از ویژگی ها یا علایق مشابه استفاده می کنند. LinkedIn مخصوص گروههای تجاری و حرفه ای ساخته شده است در حالی که TikTok برای طراحان روند و مجریان خلاق است.

مدت هاست که فیس بوک به دلیل ظرفیت منحصر به فرد خود در رسیدگی به انواع محتوا و پاسخگویی به مخاطبان مختلف ، از بهترین رسانه های اجتماعی برای کاربران نهایی است. اگرچه ، اکنون مردم بتدریج از سیستم عامل هایی استفاده می کنند که برای شکل های خاص تری از سرگرمی و استفاده طراحی شده اند. ممکن است مدتی طول بکشد تا از دستاوردهای غول برنامه های شبکه که فیس بوک است پیشی بگیرد ، اما این سیستم عامل های اجتماعی به عنوان یکی از روندهای فعلی در رسانه های اجتماعی همچنان بر جوامع دیجیتال امروزی تسلط دارند.

  1. تأثیرگذاری در بازاریابی

همراه با ظهور سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، ظهور تأثیرگذاران مختلف با تعداد زیاد و تعداد کمی دنبال کننده وجود دارد. این افراد مشهور اینترنتی همچنان بخش بزرگی از روند رسانه های اجتماعی در سال 2020 هستند. آنها افرادی با مهارت تولید محتوا هستند که باعث می شود در ایجاد جامعه پیروان خود موفق باشند. آنها بازار خود را به خوبی می شناسند و می توانند شکاف بین مارک ها و افراد را برطرف کنند.

با شیوع استفاده از استراتژی ای که شامل نزدیک شدن به بازار هدف است ، اکنون تأثیرگذارها به عنوان یکی از بازاریاب های موثر برای یک شرکت یا محصول خاص شناخته می شوند. آنها معمولاً خود را با پیروان خود می شناسند و با آنها همدلی می کنند ، بنابراین احساس درک شدن و بازنمایی شدن را ایجاد می کنند. این حس قابل اشتعال بودن است که در شخصیت های تلویزیونی ، بازیگران و مدل های تجاری به سختی به دست می آید. اکنون بسیاری از شرکت ها در تلاشند تا از مزایایی که می توانند از بازاریابی اینفلوئنسر بدست آورند استفاده کنند و این شامل هزینه های کمتری نسبت به تبلیغات پرداخت شده و هزینه های استعدادهای بیش از حد قیمت است.

  1. رسانه های اجتماعی به عنوان بستر خدمات مشتری

مدت هاست که از رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط و اشتراک اطلاعات در میان کاربران خود استفاده می شود. اما ، مشاغل همچنین راه خود را برای استفاده از این بستر برای منافع خود پیدا کرده اند. این استفاده های مفید شامل حداکثر رساندن خدمات به مشتری آنها می باشد.

میز راهنمای آنلاین در رسانه های اجتماعی که اکنون به عنوان بخشی از روندهای موجود در رسانه های اجتماعی شناخته می شود ، با هجوم مشاغل کوچک تجارت الکترونیکی به صورت آنلاین آغاز شد. شرکت ها متوجه گله کاربرانی شدند که از طریق سیستم عامل های پیام رسان رسانه های اجتماعی درخواست کمک می کنند. این روند فقط به این دلیل نیست که سیستم عامل های اجتماعی خدمات سریعتر مشتری را تأمین می کنند. همچنین به این دلیل که ارتباطات شخصی و مستقیم بیشتری را بین یک شرکت و مشتری ایجاد می کند و منجر می شود. در مقایسه با فرآیند طولانی تماس و ارسال ایمیل ، ارتباطات شخصی و قابل دسترسی چیزی است که اکثر مردم ترجیح می دهند.

  1. اجتماعی برای هدفگذاری محلی

هنوز چندین شرکت وجود دارد که متوجه نشده اند که چگونه رسانه های اجتماعی موتور موثری برای هدف قرار دادن گروه ها و مکان های خاص هستند. برای کسانی که این کار را انجام داده اند ، اکنون استراتژی خود را به سمت هدف گیری محلی سوق داده اند. مشاغل به طور هدفمند مکان های خاصی از بازار خود را برای انتخاب محلی انتخاب می کنند.

هدف گذاری محلی در فیس بوک و اینستاگرام در دسترس است ، اگرچه انجام این کار راحت تر از انجام آن است. پس از تصمیم گیری در مورد موقعیت جغرافیایی بازار هدف یک شرکت ، اکنون آنها باید پست های خود را در یک منطقه خاص تنظیم کنند تا بتوانند به مخاطبان خود و افراد نزدیک برسند. با این کار ، گروه انتخاب شده به راحتی محصول خود را پیدا می کنند. این ویژگی به ویژه در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام موجود است.

  1. محتوای ایجاد شده توسط کاربر

استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر در استراتژی بازاریابی کشف مهمی نیست ، اما همچنان به همان اندازه قدرتمند و موثر است. در سال 2020 همچنان بر روند رسانه های اجتماعی تسلط دارد ، زیرا به شرکت ها امکان می دهد مصرف کنندگان وفادار خود را تشویق کنند تا در کارزار توسعه خود شرکت کنند.

معمولاً مشاغلی برای ترغیب سایر مشتریان بالقوه به همین کار ، از کاربران محصولات یا خدمات خود بازخورد یا محتوای شخصی شده می خواهد. به عنوان مثال ، داشتن یک کاربر واقعی درمورد اینکه چگونه تجربه شخصی آنها با یک محصول راهی م effectiveثر برای ترغیب دیگران برای امتحان آن است. بررسی ها و محتوای کاربران شما را وادار می کند تا در بازاریابی شبکه های اجتماعی خودجوش باشید! مطالعات نشان می دهد که مصرف کنندگان بیشتر از آنچه مشتریان واقعی در مورد خدمات خود ادعا می کنند ، به آنچه مشتریان واقعی می گویند اعتقاد دارند.

  1. ایجاد انجمن رسانه های اجتماعی خود

از میان آخرین روندهای رسانه های اجتماعی ، این نکته خاص ممکن است برای همه قابل استفاده نباشد. هنوز هم ، این یک هدف عالی به خصوص برای شرکت های نوپا و مشاغل کوچک است. هنگامی که یک شرکت جامعه رسانه های اجتماعی خود را ایجاد می کند ، پیروان و رهبران افکار و نظرات شخصی خود را به اشتراک می گذارند ، و در نهایت منجر به تدوین یک استراتژی بازاریابی خوب می شود.

سیستم عامل هایی مانند گروه های فیس بوک یک کوچه عالی برای کاربران برای تبادل ایده و ارتباط با یکدیگر هستند. داشتن افراد با همان علاقه در یک گروه دستیابی به بازار هدف را آسان تر و سریعتر می کند. همچنین برای برندها مفید است که واکنش های مستقیم و واقعی افرادی را که می خواهند با آنها تجارت کنند ، نشان دهند.

نتیجه

برای رونق کسب و کار در دنیای کنونی ، رسانه های اجتماعی باید به طریقی دیگر در توسعه تجارت و استراتژی بازاریابی آنها قرار گیرند. ممکن است زودتر از این موضوع آگاهی نداشته باشید اما در طولانی مدت ، برنامه ریزی موثر در شبکه های اجتماعی منجر به افزایش مشتری می شود و فروش را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

دست زدن به رسانه های اجتماعی کار ساده ای نیست ، اما این جمله در حقیقت نیز وجود دارد که "شما به آنچه در آن کار می کنید می رسید". برخی ممکن است آن را سخت و وقت گیر بدانند. خوشبختانه ، متخصصان تعدیل محتوا وجود دارند که مایلند برای رشد مداوم کسب و کار ، دست کمک خود را برای دفع بدخواهان در صفحات شبکه های اجتماعی شما دراز کنند. Chekkee یک سرویس تعدیل فقط با یک تماس برای صفحات و وب سایت های امن تر ، ایمن و بهتر در شبکه های اجتماعی است.

اینترنت یک کانال بازاریابی با تغییر سریع و در حال توسعه مداوم است. با دادن قدرت به کاربران نهایی برای تعیین روندهای فعلی رسانه های اجتماعی تأثیرگذار بر تبلیغ برند و تصمیمات خرید افراد ، به کاربران نهایی قدرت می بخشد. از آن زمان به طور مداوم در حال تغییر است.

جدیدترین روندهای رسانه های اجتماعی به طور مداوم در بالای لیست تماشای هر کسب و کار قرار دارند. تبلیغات در شبکه های اجتماعی همیشه در کمک به برندها برای رسیدن به هدفشان موثر بوده است. مسلماً ، این روندها همچنین در پشت شهرت و پیشرفت شبکه های اجتماعی به عنوان بستر مفیدی برای برقراری ارتباط ، تولید اطلاعات عمومی و حفظ مشاغل قرار دارند. این امر باعث ایجاد جوامع با مارک قوی تر و نیاز به مجری ماهر محتوای رسانه های اجتماع برای تقویت مخاطب و تأثیرگذاری آنها بر روی کاربران هدف شد.

بنابراین ، تبدیل حضور رسانه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از برنامه های بازاریابی یک شرکت ، راهی عالی برای پیش قدم شدن از رقبای آنها است. برای کسانی که می خواهند برنامه های خود را در شبکه های اجتماعی تقویت کنند ، در اینجا برخی از روندهای رسانه های اجتماعی 2020 برای تماشای امسال آورده شده است!

  1. داستان های ویدئویی و تصویری

محتوای کوتاه مدت اکنون یک چیز است. "داستان های" مختصر در قالب تصاویر و فیلم ها برخی از آخرین روندهای رسانه های اجتماعی در فیس بوک و اینستاگرام است. فقط در فیس بوک تقریباً توسط 500 میلیون کاربر روزانه استفاده می شود. این نوع پست ها یا استوری ها آنهایی هستند که پس از مدتی مشخص ، معمولاً پس از 24 ساعت از بین می روند. توسط افراد تأثیرگذار و افراد عادی برای به اشتراک گذاشتن اخبار جدید و به روز برای پیروان خود استفاده شده است. این پست ها اطلاعاتی هستند که لزوماً لازم نیست برای ارسال در جدول زمانی آنها ارسال شوند اما همچنان به عنوان یک به روزرسانی شایسته جایگاه در حساب های آنها هستند.

داستان ها جذاب هستند زیرا هضم محتوای کوتاه آسان تر ، جذاب تر و اعتیاد آور است. این متناسب با شخصیت امروزی مصرف کنندگان است که در آن افراد نسبتاً کوتاه تر از طول توجه دارند و از نظر بصری تمایل دارند.

داستان ها همچنین عملکرد افزودن نظرسنجی ها ، جعبه های پرسش و پاسخ و سایر ویژگی های جذاب را تقویت کرده است که آن را به ضربه سریع کاربران نهایی و حتی مارک های تجاری تبدیل کرده است. برخی از شرکت ها از محتوای زودگذر برای ایجاد پیش بینی مخاطب در تبلیغات آتی استفاده می کنند یا فرهنگ منحصر به فرد شرکت خود را به نمایش می گذارند.

  1. محتوای ویدئو پادشاه است!

اگر به دنبال زمان مناسبی برای تغییر از محتوای متنی متنی معمول و خلاقیت خود هستید ، اکنون زمان مناسب برای انجام این کار است. مشاغل به جایی رسیده اند که کلید خلاقیت است! همانطور که گفته شد ، تولید محتوای بصری یکی از بهترین گزینه ها برای جذب مشتری جدید است.

فیلم های کوتاه و جذاب توضیح دهنده خدمات و تصاویر GIF شما که مخاطبان شما می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند ، نمونه هایی از محتوای تصویری برنده هستند. قبلاً ثابت شده است که محتوای ویدئویی جذاب ترین رسانه بازاریابی در مقایسه با تصاویر و متون است. این همچنین افزایش سریع شهرت سایر وب سایت های اجتماعی مانند YouTube و TikTok را توضیح می دهد.

کارشناسان بازاریابی دیجیتال پیش بینی می کنند که تا سال 2022 ، حدود 82٪ از کل محتوای آنلاین محتوای ویدیویی باشد. بنابراین ، اگر هدف یک برند فراتر رفتن از رقبا در بازاریابی در شبکه های اجتماعی است ، استفاده از فیلم در استراتژی شما انتخاب خوبی است.

  1. رسانه های اجتماعی به عنوان یک بستر تجارت الکترونیکی

حتی قبل از شروع بیماری همه گیر COVID-19 ، بسیاری از فروشگاه های آنلاین قبلاً از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به عنوان یک فروشگاه مجازی استفاده کرده اند. فروشندگان کوچک آنلاین تقریباً هر روز در حال ظهور هستند. مشاغل تجارت الکترونیکی در شبکه های اجتماعی مختلف حتی با کاهش قفل و قرنطینه به طور همزمان در بسیاری از نقاط جهان تقویت می شوند.

از سیستم عامل هایی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و Pinterest برای ارسال عکس های محصولی که یک شرکت ارائه می دهد استفاده می شود. مشاغل فعال از طریق رسانه های اجتماعی اکنون به تدریج در صنعت تجارت الکترونیک صاحب قدرت می شوند و به شدت با وب سایت های خرید آنلاین و سایر فروشگاه های خرده فروشی با فروشگاه های فیزیکی رقابت می کنند.

  1. بسترهای نرم افزاری رسانه های اجتماعی

اینها سیستم عامل هایی هستند که برای یک گروه هدف خاص از ویژگی ها یا علایق مشابه استفاده می کنند. LinkedIn مخصوص گروههای تجاری و حرفه ای ساخته شده است در حالی که TikTok برای طراحان روند و مجریان خلاق است.

مدت هاست که فیس بوک به دلیل ظرفیت منحصر به فرد خود در رسیدگی به انواع محتوا و پاسخگویی به مخاطبان مختلف ، از بهترین رسانه های اجتماعی برای کاربران نهایی است. اگرچه ، اکنون مردم بتدریج از سیستم عامل هایی استفاده می کنند که برای شکل های خاص تری از سرگرمی و استفاده طراحی شده اند. ممکن است مدتی طول بکشد تا از دستاوردهای غول برنامه های شبکه که فیس بوک است پیشی بگیرد ، اما این سیستم عامل های اجتماعی به عنوان یکی از روندهای فعلی در رسانه های اجتماعی همچنان بر جوامع دیجیتال امروزی تسلط دارند.

  1. تأثیرگذاری در بازاریابی

همراه با ظهور سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، ظهور تأثیرگذاران مختلف با تعداد زیاد و تعداد کمی دنبال کننده وجود دارد. این افراد مشهور اینترنتی همچنان بخش بزرگی از روند رسانه های اجتماعی در سال 2020 هستند. آنها افرادی با مهارت تولید محتوا هستند که باعث می شود در ایجاد جامعه پیروان خود موفق باشند. آنها بازار خود را به خوبی می شناسند و می توانند شکاف بین مارک ها و افراد را برطرف کنند.

با شیوع استفاده از استراتژی ای که شامل نزدیک شدن به بازار هدف است ، اکنون تأثیرگذارها به عنوان یکی از بازاریاب های موثر برای یک شرکت یا محصول خاص شناخته می شوند. آنها معمولاً خود را با پیروان خود می شناسند و با آنها همدلی می کنند ، بنابراین احساس درک شدن و بازنمایی شدن را ایجاد می کنند. این حس قابل اشتعال بودن است که در شخصیت های تلویزیونی ، بازیگران و مدل های تجاری به سختی به دست می آید. اکنون بسیاری از شرکت ها در تلاشند تا از مزایایی که می توانند از بازاریابی اینفلوئنسر بدست آورند استفاده کنند و این شامل هزینه های کمتری نسبت به تبلیغات پرداخت شده و هزینه های استعدادهای بیش از حد قیمت است.

  1. رسانه های اجتماعی به عنوان بستر خدمات مشتری

مدت هاست که از رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط و اشتراک اطلاعات در میان کاربران خود استفاده می شود. اما ، مشاغل همچنین راه خود را برای استفاده از این بستر برای منافع خود پیدا کرده اند. این استفاده های مفید شامل حداکثر رساندن خدمات به مشتری آنها می باشد.

میز راهنمای آنلاین در رسانه های اجتماعی که اکنون به عنوان بخشی از روندهای موجود در رسانه های اجتماعی شناخته می شود ، با هجوم مشاغل کوچک تجارت الکترونیکی به صورت آنلاین آغاز شد. شرکت ها متوجه گله کاربرانی شدند که از طریق سیستم عامل های پیام رسان رسانه های اجتماعی درخواست کمک می کنند. این روند فقط به این دلیل نیست که سیستم عامل های اجتماعی خدمات سریعتر مشتری را تأمین می کنند. همچنین به این دلیل که ارتباطات شخصی و مستقیم بیشتری را بین یک شرکت و مشتری ایجاد می کند و منجر می شود. در مقایسه با فرآیند طولانی تماس و ارسال ایمیل ، ارتباطات شخصی و قابل دسترسی چیزی است که اکثر مردم ترجیح می دهند.

  1. اجتماعی برای هدفگذاری محلی

هنوز چندین شرکت وجود دارد که متوجه نشده اند که چگونه رسانه های اجتماعی موتور موثری برای هدف قرار دادن گروه ها و مکان های خاص هستند. برای کسانی که این کار را انجام داده اند ، اکنون استراتژی خود را به سمت هدف گیری محلی سوق داده اند. مشاغل به طور هدفمند مکان های خاصی از بازار خود را برای انتخاب محلی انتخاب می کنند.

هدف گذاری محلی در فیس بوک و اینستاگرام در دسترس است ، اگرچه انجام این کار راحت تر از انجام آن است. پس از تصمیم گیری در مورد موقعیت جغرافیایی بازار هدف یک شرکت ، اکنون آنها باید پست های خود را در یک منطقه خاص تنظیم کنند تا بتوانند به مخاطبان خود و افراد نزدیک برسند. با این کار ، گروه انتخاب شده به راحتی محصول خود را پیدا می کنند. این ویژگی به ویژه در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام موجود است.

  1. محتوای ایجاد شده توسط کاربر

استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر در استراتژی بازاریابی کشف مهمی نیست ، اما همچنان به همان اندازه قدرتمند و موثر است. در سال 2020 همچنان بر روند رسانه های اجتماعی تسلط دارد ، زیرا به شرکت ها امکان می دهد مصرف کنندگان وفادار خود را تشویق کنند تا در کارزار توسعه خود شرکت کنند.

معمولاً مشاغلی برای ترغیب سایر مشتریان بالقوه به همین کار ، از کاربران محصولات یا خدمات خود بازخورد یا محتوای شخصی شده می خواهد. به عنوان مثال ، داشتن یک کاربر واقعی درمورد اینکه چگونه تجربه شخصی آنها با یک محصول راهی م effectiveثر برای ترغیب دیگران برای امتحان آن است. بررسی ها و محتوای کاربران شما را وادار می کند تا در بازاریابی شبکه های اجتماعی خودجوش باشید! مطالعات نشان می دهد که مصرف کنندگان بیشتر از آنچه مشتریان واقعی در مورد خدمات خود ادعا می کنند ، به آنچه مشتریان واقعی می گویند اعتقاد دارند.

  1. ایجاد انجمن رسانه های اجتماعی خود

از میان آخرین روندهای رسانه های اجتماعی ، این نکته خاص ممکن است برای همه قابل استفاده نباشد. هنوز هم ، این یک هدف عالی به خصوص برای شرکت های نوپا و مشاغل کوچک است. هنگامی که یک شرکت جامعه رسانه های اجتماعی خود را ایجاد می کند ، پیروان و رهبران افکار و نظرات شخصی خود را به اشتراک می گذارند ، و در نهایت منجر به تدوین یک استراتژی بازاریابی خوب می شود.

سیستم عامل هایی مانند گروه های فیس بوک یک کوچه عالی برای کاربران برای تبادل ایده و ارتباط با یکدیگر هستند. داشتن افراد با همان علاقه در یک گروه دستیابی به بازار هدف را آسان تر و سریعتر می کند. همچنین برای برندها مفید است که واکنش های مستقیم و واقعی افرادی را که می خواهند با آنها تجارت کنند ، نشان دهند.

نتیجه

برای رونق کسب و کار در دنیای کنونی ، رسانه های اجتماعی باید به طریقی دیگر در توسعه تجارت و استراتژی بازاریابی آنها قرار گیرند. ممکن است زودتر از این موضوع آگاهی نداشته باشید اما در طولانی مدت ، برنامه ریزی موثر در شبکه های اجتماعی منجر به افزایش مشتری می شود و فروش را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

دست زدن به رسانه های اجتماعی کار ساده ای نیست ، اما این جمله در حقیقت نیز وجود دارد که "شما به آنچه در آن کار می کنید می رسید". برخی ممکن است آن را سخت و وقت گیر بدانند. خوشبختانه ، متخصصان تعدیل محتوا وجود دارند که مایلند برای رشد مداوم کسب و کار ، دست کمک خود را برای دفع بدخواهان در صفحات شبکه های اجتماعی شما دراز کنند. Chekkee یک سرویس تعدیل فقط با یک تماس برای صفحات و وب سایت های امن تر ، ایمن و بهتر در شبکه های اجتماعی است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 502
  • بازدید سال : 1334
  • بازدید کلی : 25420
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی